انتشار خبرهایی جدید از گالکسی اس 3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انتشار خبرهایی جدید از گالکسی اس 3
نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1390
بازدید : 52
نویسنده : mohammad sajad

 انتشار خبرهایی جدید از گالکسی اس 3
شرکت سامسونگ هنوز هم در حال تولید سری گالکسی خود می باشد و مدل های مختلفی از آن معرفی و عرضه شده است، اما بهترین و معروفترین عضو این خانواده در حال آماده شدن است. سامسونگ مدتی قبل رسما اعلام کرد که گالکسی اس ۳ در کنگره جهانی موبایل به نمایش در نخواهد آمد .

اما به تازگی و براساس گزارش وبسایت BGR که عنوان کرده از منابع موثقی این اطلاعات را بدست آورده است، شنیده می شود که سامسونگ قصد معرفی این اسمارت فون در بیش از ۵۰ بازار و شهر مختلف و آن هم بطور همزمان دارد ! طبق آخرین اخبار بدست آمده از این منبع که به احتمال فراوان حقیقت هم خواهد داشت، ما شاهد یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچی در این اسمارت فون خواهیم بود.

همچنین بجای بدنه ای از جنس پلاستیک براق عنوان شده که پشت این اسمارت فون از جنس نوعی سرامیک خواهد بود. طبق اطلاعات بدست آمده انتخاب مواد اولیه در آن بسیار جالب و خوب بوده است. براساس شایعات قبلی نوع پروسسور آن ۴ هسته ای ، سیستم عامل اندورید ۴.۰ ، ۴G LTE، دوربینی بسیار خوب و دیگر مشخصات آن نیز بسیار قابل توجه خواهد بود.

BGR

 


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: